poniedziałek, 3 lutego 2014

Fajne Baby


Stara dobra Jenny powraca z nowym kawałkiem (Jennifer Lopez - Same girl). Wpada w ucho. :)


Pochłonięta kolejną przeprowadzką, nie miałam czasu na kolejny post z mojej wizyty w Gdańsku. Przeprowadzka zimą, nie polecam. No ale mus to mus. Pakowanie, noszenie, wypakowywanie. Masakra.

No ale wracając do Gdańska. Gdzieś w otchłani internetu natknęłam się, na Fajne Baby w Gdańsku. Pomyślałam, że jak tam będę to zajrzę, no ale, jak już pisałam to jeszcze nie odkryte przeze mnie miasto, więc nie tak łatwo wszędzie trafić, więc pomyślałam, że następnym razem tam zajrzę. No i szłam spacerem na Mariacką, a tu nagle wyrastają przede mną Fajne Baby. No więc wiecie co sobie pomyślałam? przeznaczenie, musiałam tam wtedy zajrzeć. :)


Fajne Baby kuszą urokliwą lokalizacją. Kamienica, duże okna, niski parapet, wąska uliczka, Starówka. To niewielki lokal ale uroczo urządzony. Od razu po wejściu przed nami spora szklana lada z mnóstwem babeczek. Do koloru do wyboru. Smaki przeróżne na co tylko macie ochotę. 




W lokalu jest jasno i bardzo kolorowo. Można przycupnąć na chwile na parapecie "w oknie" z kawą/herbatą i oczywiście babeczką. Na parapecie poduszki z ręcznie wyszywanymi babeczkami (na takie wyglądają), są urocze. Must have czyli menu wypisane kredą na tablicy. Całości tworzy bardzo uroczy klimat. 


Jeśli chodzi o same babeczki, nie przepadam za nimi jakoś strasznie ale raz na jakiś czas chętnie skosztuję. Wtedy warto wybrać się właśnie do takiego miejsca. Smaków jest dużo do wyboru i ciężko się zdecydować. Ja wzięłam babeczkę z żurawiną i kremem z białej czekolady. Nie powiem była smaczna, ciasto mięciutkie, krem smaczny i w dużej ilości, raz kiedyś można sobie pozwolić. 




Bardzo podoba mi się dbałości o detale babeczek. Na różne okazje, dzień babci, dziadka, urodziny lub jakąkolwiek inną okazje by to była babeczka można sobie zamówić lub wybrać z już istniejących dekorację. Gdzieś tam dojrzałam maleńką filiżaneczkę z kawą, wszystko ręcznie robione i malowane, na dodatek przez panią, którą można podejrzeć przy pracy. Warto wspomnieć jeszcze o obsłudze... ja trafiłam na bardzo miłą Panią, która wita wszystkich uśmiechem i służy pomocą przy wyborze, jeśli ktoś ma wątpliwości. 


Podsumowując Fajne Baby to cukiernia i kawiarnia w jednym miejscu. Polecam tam zajrzeć.

ul. Świętojańska 70/71/1 (róg ul. Lawendowej)
Gdańsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz