sobota, 7 grudnia 2013

Toni & Guy - Spray Gel for Curls

Toni & Guy, Casual, Spray Gel for Curls (Żel w sprayu modelujący loki)


Ta odżywka trafiła w moje ręce po zrobieniu trwałej na włosach, która notabene się nie przyjęła. Moje włosy są ani proste ani kręcone ale mają tendencje do kręcenia się a po tym specyfiku faktycznie bardziej się podkręcają. Szukając odżywki do włosów kręconych ku mojemu zaskoczeniu (nigdy wcześniej nic takiego nie szukałam) przekonałam się, że nie ma zbyt wielkiego wyboru kosmetyków do kręconych włosów. Ten był akurat w promocji w Rossmannie (ok 30 zł) dlatego też się na niego zdecydowałam. W regularnej cenie pewnie bym go nie kupiła, bo jest dość drogi (40-45 zł). Odżywka ma bardzo przyjemny zapach i jest wygodna w użyciu (bo w atomizerze).


Używać ją można na mokre włosy przed ich stylizacją termiczną lub na włosy suche, aby odświeżyć loki w ciągu dnia. Ja używałam go najczęściej na mokre włosy po czym ugniatałam włosy. Następnie albo same wysychały albo suszyłam suszarką (najlepiej z dyfuzorem). Odżywka nie obciąża, nie skleja i zapobiega też elektryzowaniu się włosów. Faktycznie podkreśla skręt loków jednak jest mało wydajna. 
Polecam wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz